wtorek, 14 maja 2013

T e k s t y p i o s e n e k z s e r i a l u " Violetta "

Hej !!

Mam dla was teksty piosenek z serialu pt. Violetta  :)
Są do nich też tłumaczenia .

Algo Suena En Mi


Tekst piosenki:


Oh,oh,oh,oh,eh,eh,eh,eh,oh
Oh,oh,oh,oh,eh,eh,eh,eh,oh

Si hay duda,
No hay duda.
La única verdad está en tu corazón.
Si hay duda,
No hay duda.
Se hace claro el camino,
Llegare a mi destino.

Algo suena en mi,
Algo suena en vos.Oo
Es tan distinto y fantásticooo.
Suena distinto,
Baila tu corazón.ohohoh
Mueve tu cuerpo, muevelo.

Encuentro todo en mi música
Porque estoy siempre bailandoo oo.
Yo necesito que mi música
Me diga que estoy buscando,
Buscando en miiiii.

Oh,oh,oh,oh,eh,eh,eh,eh,oh

Oh,oh,oh,oh,eh,eh,eh,eh,oh

Si hay duda,
No hay duda.
La única verdad está en tu corazón.
Si hay duda,
No hay duda.
Se hace claro el camino,
Llegare a mi destino.

Algo suena en mi,
Algo suena en vos.Oo
Es tan distinto y fantásticooo.
Suena distinto,
Baila tu corazón.ohohoh
Mueve tu cuerpo, muevelo.

Encuentro todo en mi música
Porque estoy siempre bailandoo oo.
Yo necesito que mi música
Me diga que estoy buscando,
Buscando en miiiii. 





Tłumaczenie:



Oh, oh, oh, oh, eh, eh, eh, eh, oh

W razie wątpliwości,
Nie ma wątpliwości.
Tylko prawda jest w twoim sercu.
W razie wątpliwości,
Nie ma wątpliwości.
Staje się jasne, drogi,
Przyjazd na mojego przeznaczenia.

Coś brzmi we mnie,
Coś brzmi w was.Oo
To jest tak inny i fantastycznyyy.
Brzmi inaczej,
Tańczy twoje serce.ohohoh
Rusz się, ruszać się.

Mogę znaleźć wszystko w mojej muzyce
Ponieważ zawsze jestem tańczący oo.
Potrzebuję mojej muzyki
Mówię, że szukam,
Poszukiwany we mnie.

Oh, oh, oh, oh, eh, eh, eh, eh, oh

Oh, oh, oh, oh, eh, eh, eh, eh, oh

W razie wątpliwości,
Nie ma wątpliwości.
Tylko prawda jest w twoim sercu.
W razie wątpliwości,
Nie ma wątpliwości.
Staje się jasne, drogi,
Przyjazd na mojego przeznaczenia.

Coś brzmi we mnie,
Coś brzmi w was.Oo
To jest tak inny i fantastycznyyy.
Brzmi inaczej,
Tańczy twoje serce.ohohoh
Rusz się, ruszać się.

Mogę znaleźć wszystko w mojej muzyce
Ponieważ zawsze jestem tańczący oo.
Potrzebuję mojej muzyki
Mówię, że szukam,
Poszukiwany we mnie. 




Habla si Puedes


Tekst piosenki:


Si es que no puedes hablar no te atrevas a volver
si te quieres ocultar tal vez te podria ver
y el amor que no sabe a quien y que
hablara si tu verdad te abrazaré otra vez

habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz

si no puedes escuchar anque insistas hablaré
si lo quieres mirame y tus ojos hablaran tal vez
sentiras el amor iras tras el
hablaras si tu verdad te abrazara otra vez

habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz

habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres
y te hace feliz

Abrazame
quiero despertarme y entender
habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres y que haces aquì
habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz
y te hace feliz. 





Tłumaczenie:

  

Jeśli to jest tym czego nie możesz powiedzieć
Nie zachęcaj do przyjścia.
Jeśli to jest tym co chcesz okryć.
Może mogłabym zobaczyć cię malejącego.
I ta miłość, która nie wie kogo kochać.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy


Jeżeli nie możesz mnie słuchać.
Chociaż mnie nie słyszysz.
Będę mówiła.
Jeżeli jesteś zakochany
Popatrz na mnie.
I może twoje oczy powiedzą mi , że
będziesz czuł tą miłość i podążał za nią.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy

Mów jeżeli możesz.
Krzycz jeżeli się boisz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia cię szczęśliwym.


Tylko przytul mnie.
Chce się obudzić i zrozumieć


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
I co tutaj robisz.

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy.

I kto sprawia , że jesteś szczęśliwy 


PAAAA :*

Pozdrawiam .

                                                                          ~ V i o l e t t a ♥

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz