czwartek, 25 kwietnia 2013

Scenariusz 1 / Violetta wymyśla spektakl

W Studio 21 

Pablo : Moi drodzy ... Może macie jakąś propozycje na spektakl ?

Ludmiła : Ja wymyśliłam spektakl o bogaczce która zakochuje się w Hiszpanie , ale on nie odwzajemnia miłości :)

Pablo : Fajnie , że masz taka fantazję Ludmiła , ale dajmy szansę innym ... Violetta  , to Ty wymyśliłaś , że zrobimy spektakl to może masz jakiś pomysł ?

Violetta : Yyy ... Tak myślałam o tym i wymyśliłam taki spektakl o dziewczynie która jest manekinem i zakochuje się w chłopaku  z gitarą  a on odwzajemnia tą miłość , ale nie mogą być razem ponieważ dziewczyna jest manekinem  ...

Ludmiła : Żenada !!!!!!! Przecież manekiny nie mogą ani śpiewać, ani tańczyć ... w ogóle nic nie mogą ...

Antonio : A mi ten pomysł się podoba 

Beto : Mi też 

Pablo : Świetnie czyli o czym będzie już wiemy , a ja już mam tytuł ......

Gregorio :  Pfff .... dyrektorek się odezwał , taki z niego lizus !!!!!!!!

Antonio : Gregorio !! zamilcz ja jestem szefem Studia i to ja wybrałem Pablo na dyrektora , a ty Pablo ... możesz mówić dalej .

Pablo : Dziękuje Antonio , no więc moi mili Antonio wymyślił kategorię " Niespełniona miłość " no i wymyśliłem tytuł " Zakazana miłość " ....

Beto : Mi tam się podoba !!!

Antonio : CUDNIE !!! Jutro odbędzie się casting na rolę !

Pablo : No jasne !!

Violetta : Fajnie :) Yyy ... Pablo a kiedy są zapisy ??

Pablo : Dobrze , że pytasz , zapisy odbywają się ... TERAZ !!!

Violetta : To ja się zgłaszam na dziewczynę - manekina

Leon : A ja na chłopaka z gitarą !!!!!

Antonio : Cudownie jutro w sali tańców odbędzie się casting .

Po zajęciach 

Ludmiła : Pablo !!! Mam małą propozycję , bo wiesz mój tatuś mógłby pomóc finansowo , jeżeli jego córeczka miała główną rolę ... 

Pablo : Ludmiła , czy ty mnie przekupujesz ??

Ludmiła : Nie nie nie to nie tak , ale nie będę się Ci tłumaczyć ... Jakby co oferta nadal aktualna ...

1 komentarz: