sobota, 27 kwietnia 2013

Scenariusz 2

Następnego dnia 


Angie : Słuchajcie !! Mam dla was projekt a konkretniej to przygotowanie do występów prze publicznością ... Projekt wykonacie tam - napiszecie piosenkę i ułożycie chorografię .

Violetta : Yyy ... Angie ?

Angie : Słucham Violu 

Violetta : Mam pytanie - czy mamy sami się dobrać w pary ??

Angie : Nie , nie, nie zaraz urządzimy losowanie .

Leon : Angie ?

Angie : Tak Leonie ?

Leon : Mogę Ci pomóc ?

Angie : A będziesz tak oszukiwać , jak Ludmiła ?

Leon : Nie jestem taki jak ona czyli , że nie 

Angie : No dobrze 


Leon piszę losy a wtedy ...

Ludmiła : Psst ... Nata !!!!!

Nata : Co ?!

Ludmiła : Zrób coś !! Muszę być z Thomasem 

Nata : Nie !!!!!!!! Jeszcze jedno takie zdarzenie i będę wyrzucona z Studia !

Leon : Skończyłem losy

Angie : Cudownie każda dziewczyna będzie podchodzić i losować , tak ?

Dziewczyny : Okey


Na początku podchodzi Fracessa , później Camila , Ludmiła ,Violetta i Natalia 

Camila : Ej Fran ... kogo masz ??

Francessa : Andresa 

Camila : O FUJ ...

Francessa : No wiem

Camila: Ej Violu , a ty kogo masz ?

Violetta : Leona < Violetta zarumieniła się>

Camila : Uuuu ... widzę , że miłosne zarumienienie się pojawiło 

Violetta : Co przestań Cami ... ja i Leon jesteśmy przyjaciółmi 

Francessa : Taaaa

3 komentarze:

  1. Super! Kiedy następny! I małe upomnienie Tomas się pisze bez h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale nie musisz mnie upominiac wiem jak to sie.pisze

      Usuń