poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Scenariusz 3

Leon : Bardzo się cieszę , że razem śpiewamy

Violetta : Ja też nawet już mam tekst piosenki.Ale nie wiem czy spodoba Ci się ...

Leon : Aha zerknę możesz mi to dać ?

Violetta : Yyy ... Tak jasne nazywa się Vor por ti

Leon czyta tekst piosenki i ....

Leon : Jest okropny ...

Violetta : Co ?!!

Leon : Haha żart to jest świetne !

Violetta : Fajnie , yyy ... Może ty napiszesz nuty a razem wymyślimy chorografie ?

Leon : Tak cudownie prawie wszystko mamy :)

Violetta : Yyy ... Wymyślimy teraz chorografie ?

Leon : A możę wpadnę do ciebie ??

Violetta : Tak jasne

PO ZAJĘCIACH

Puk puk

Olga otwiera drzwi

Leon : Dzień dobry jest Violetta ?

Olga : Tak zawołam ją ...

Olga woła Violę

Violetta : O Leon już jesteś .

Leon : Tak :-)

Violetta : To wejdź

Viola i Leon idą do pokoju.

Skończyli chorografię .

Leon powoli się zbliża do Violetty ale się wycofuje .

Leon : Już muszę iść . Pa

Violetta : Leon zaczekaj

Leon : Coś się stało ?

Violetta : Tak

Violetta bez zastanowienia całuję Leona

Leon : .... Czyli coś do mnie czujesz ?

Violetta : Tak

Violetta nadal go całuje

2 komentarze:

  1. Świetne. I love you. Zapraszam do mnie http://foreverleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń